dijous, 20 de desembre de 2007

MIRA QUE SI EM TOCA!!

Ja s'acosta la Grossa! Sí, el premi a tantes il.lusions, incofessables o no, torna a ser aquí. Dissabte serà un matí de ràdios, de cantarelles inacabables, d'anècotes per a la història. De cava i d'algunes celebracions retransmeses a peu de carrer. Diuen que a l'Estat ens gastarem un 3% més que l'any passat. Fins aquí bé, més o menys l'augment de l'IPC. Però també diuen que cadascú de nosaltres es gastarà 75€ per cap en dècims i participacions. I és aquí on, per més que m'hi entesti, no em surten els comptes: si jo només m'he gastat 5 € en participacions (per l'Associació del Pare Manel, i la Penya Blaugrana de Sant Feliu de Guixols - els colors tiren ...), qui es gasta per mi els altres 70€ que em corresponen?
Crec que la mateixa necessitat ens fa centrar la il.lusió en un dia, en un número, en un desig. Mira que si em toca!! pensen molts. Li demanem a la sort el que la vida ens nega, convençuts de que ens mereixem algunes angoixes menys. Mentrestant, i per si de cas tot seguís igual, ens preparem per viure amb normalitat el dia 23, que la veritable fortuna és despertar-se i viure cada dia.
Teresa