dissabte, 29 de desembre de 2007

TRANQUILITAT I BONS ALIMENTS

El títol d'aquest post és la definició del que estan sent aquests dies a Barcelona. Els darrers anys em repartia les vacances entre uns dies amb una amiga i uns dies a Barcelona amb la família. La meva amiga Mª Eugènia està a Uganda, així que estic passant més dies amb la mare, visitant ties meves, el meu fillol, altres amistats... A més, com que a casa som pocs i els regals de la mare ja els tenia comprats, només em falta un despertador pel meu germà. Agraeixo poder passejar per la ciutat sense una lllista de regals pendents per comprar. Es viu el Nadal d'una manera més tranquila.
Així, ahir vaig poder anar al cinema amb dues companyes rscj. Sí, m'agrada trobar-me amb la gent amb la que faig camí en la Societat del Sagrat Cor. I trobar-me per fer coses diferents a les habituals reunions i trobades. Em reafirma que a més de germanes en la fe som companyes. I amb algunes, amigues. Vam anat a veure "Un funeral de muerte". Pels que vulgeu passar-ho bé aquests dies, és una comèdia molt recomanable. Anglesa, esbojarrada i intel.ligent alhora, molt ben feta. Una bona estona fet película.
I dels bons aliments... no cal que us en parli. L'escudella i carn d'olla de la mare, els torrons i les neules, el panettone... com diem els catalans, jo sóc de vida i tot m'aprofita.
Gràcies, Senyor, per les vacances compartides i la companyia.
Gràcies pel descans que ens refà i ens és impuls alhora.
Gràcies pel regal immillorable de saber-nos sempre en les teves mans.
Teresa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Afegir a "Tranquilitat i bons aliments":
Gràcies, Senyor perquè hi ha qui ens recorda el valor del lleure en quan és repos per a continuar...I que estem sempre en les vostres mans...
Montse

Anònim ha dit...

Gracias también a ti, Teresa, por el buen rato de anteayer. Es un gusto compartir contigo, películas, meriendas, lo que sea.