dijous, 3 de gener de 2008

SANT TORNEM-HI

De nou a València. Un trajecte de tren que em sé de memòria. Una maleta ben plena, amb els reis avançats i una barreja d'il.lusió i resistència. La il.lusió, sense dubte, per allò que suposa tornar als meus alumnes de cada dia, a l'aposta per la comunitat, a la mena de vida que se'm regala i em centra. Resistència, en canvi, per assumir certs propòsits de millora que ja fa temps se'm presenten com a urgents. Només el temps dirà si serveix d'alguna cosa això dels propòsits de cap d'any. No hi confio gaire perquè em sé molt limitada, però tinc una amiga que sempre em diu: "En aquesta tasca (sigui la que sigui), som dos". Per això vull dedicar un espai d'aquests tres dies de final de vacances a posar els propòsits (i els despropòsits) davant d'Aquell que tot ho fa nou, fins i tot les eternes bones intencions.

Teresa