dilluns, 4 de febrer de 2008

EXPIACIÓN

En un temps com el nostre, de presses i certa superificialitat, massa sovint prenem decisions importants que poden afectar a d'altres. Som persones relacionals i les nostres vides s'interaccionen, però no sempre és el bon esperit el que mou la nostra sociabilitat .
La gelosia, una certa venjança, un afany de protagonisme... ens poden arrossegar per l'inacabable, llarg i costerut camí de la culpa, camí sense retorn ni expiació possible.
Aquest cap de setmana vaig anar a veure "Expiación. Más allá de la pasión". Em va agradar i em va fer pensar. Em va agradar molt la seva ambientació, la interpretació, la direcció, els seus flash backs, i em va semblar molt original la possibilitat de mirar una mateixa escena des de diversos ulls per captar-ne millor els matisos en un joc que et permet capbussar-te en cada personatge. I em va fer pensar en el no retorn de la culpa, en les segones oportunitats que no sempre se'ns presenten i en la necessitat de discernir en cada moment la millor elecció, per no fer-nos més mal del que sovint ens fem. El final, interessant i sorprenent. Té set nominacions als Oscar. Molt recomanable.

Teresa

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo també la recomano.

Veure un mateix moment des de dos punts de vista és un encert que no havia vist mai al cinema més comercial.

Tant de bo poguéssim veure la nostra vida així. Entendríem moltes més coses.

Enric