dilluns, 31 de març de 2008

Com potser ja us haureu adonat, fa temps que no escrivia gaire al bloc. Fins i tot, ara he desaparescut de la foto i del perfil. No és que hagi deixat de ser candidata a religiosa del sagrat cor, sino ben al contrari, cada vegada em sento més confirmada, amb ganes de deixar-ho i donar-ho TOT per Ell formant part d´aquest grup de dones que volem seguir Jesús i que Ell sigui el nostre centre vital.
He deixat de participar en el bloc per necessitat de major concentració, coherència, sinceritat i realisme. M´he adonat que, tot i que m´agrada i enriqueix molt participar-hi, he de deixar de fer activitats que em treuen certa concentració i/o que ocupen un lloc dintre i/o em distreuen. Tinc tendència a ficar-me en tot el que hi ha i sino a crear-ho. He d´aprendre a saber escoltar més al meu cor per ser conscient de quan puc fer, i el què, i quan no.
Sento que en aquest moment concret de la meva vida, he de centrar-me en el que tinc a les mans com a missió principal que és el doctorat.
Així doncs, moltes gràcies a tot@s per ser-hi, per acompanyar-nos en aquest camí, pels vostres comentaris, ... per tot el que he aprés de vosaltres.
Eugènia

7 comentaris:

eloi ha dit...

Gràcies a tu Eugènia!, feia temps que també em preguntava què havia passat que no sorties ja a la foto ni postejaves. Menys mal que és per un major profit teu. Molts ànims amb el que tens entre mans.
att
pd: Teresa i Malgo... no deixeu el bloc, eh?

Anònim ha dit...

Que bueno saber de ti, Eugenia, te echaba de menos, pero me alegro que estés centrada a tope en el aquí y en el ahora. Animo con el doctorado. Un abrazo, Maria Jo

RSCJCARMEN ha dit...

Querida Mª Eugenia te agradezco tu sabiduria y prudencia por dejar cosas para centrate mas en lo esencial pero "et trovare a faltar"
Carmen Segura

Anònim ha dit...

Hola Eugenia,
Me parece perfecto tu decisión, ahora sin excusas y sin perder el ritmo hacia el doctorado.... Seguro que después vuelves a tener tiempo para el bloc y para mucho mas¡

Buena opción¡

Maite

Anònim ha dit...

Buaaa! (lágrimas, pero sólo un poquito). Ya te echaba yo también de menos. Pero entiendo que has de priorizar otras cosas... ¡hasta pronto!
Un beso. Catimar.

Anònim ha dit...

Eugenia!Tus decisiones siempre son sabias y bien pensadas por lo tanto...adelante con lo que pienses que es mejor para ti!Beatriz

Anònim ha dit...

gràcies a cada un@ pel vostre comentari!
una abraçada,
eugenia