diumenge, 10 d’agost de 2008

FUMATA BLANCA

En un matí intens en emocions, després de tres dies de seriós i profund discerniment, el Capítol General, com a comunitat atenta a l'Esperit, ha escollit a Cathy Conan com a nova Superiora General pels propers vuit anys.
La Cathy, una dona senzilla, sensible, afable, competent, treballadora, amb una gran experiència d'internacionalitat, era l'actual provincial del Estats Units.
Jo la coneixia d'haver viscut molt a prop de la seva comunitat quan jo vaig ser a Xicago, i el seu boníssim castellà em va ajudar en molt moments. I també la seva relació propera i respectuosa alhora.
Ara ens tocarà oferir-li noms per tal que escolleixi el seu Consell. Tots necessitem ser complementats. I en una tasca tan plural i àmplia a nivell geogràfic, encara més.
Anem posant fil a l'agulla en el projecte de Societat pels propers anys. Elles tenen una part de la responsabilitat. Però cadascuna en tenim una de fonamental: viure amb seriositat la nostra vocació com a religioses del Sagrat Cor.
Teresa

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona per a totes, rscj!!!

Jo, per celebra-ho, ara mateix m'en vaig a escoltar un concert de Chambao (va per tu, Teresa).

Una abraçada molt, molt forta.
Catimar.
(té un nom guapo la nova superiora...)

teresa i m.àngels ha dit...

Catimar: realment estàs en tot. Gràcies pel teu fidel seguiment del bloc i del Capítol. una abraçada, Teresa

Paz ha dit...

Gracias Teresa por tus noticias en el blog. Nos hacen disfrutar y sentir también mucha emoción con lo que pasa ahí, en el capítulo.
Un abrazo de Paz

Anònim ha dit...

Aquesta orde s'està tornant nord-americana!

Res, és per posar una mica de zitzània.

Una abraçada,

Enric

eloi ha dit...

Enhorabona! són temps difícils... però també molt interessants, oi?