dijous, 25 de desembre de 2008

UN BON NADAL A TOTS!

Fa poca estona, tot just llevar-me, repassava aquelles persones a les quals volia tenir presents i dir alguna cosa en aquesta vigília de NADAL. M’he trobat pensant en el blog (quina sorpresa! ) i dit i fet.
Primer de tot Teresa, iniciadora i continuadora incansable del blog : molt Bon Nadal i que els detalls de cada dia et revelin el Jesús infant senzill i portador de vida i promesa. També Bon Nadal a la Mª Angels i Eugènia que vàreu estar impulsadores de la idea : que la tendresa de Déu us sorprengui en el cada dia.
Un molt Bon Nadal a tots aquells que he anat coneixent a través dels comentaris : a la fidel i propera Montse, a la sensible i detallista Catimar, a la inquieta i compromesa Volvoreta, al crític i creatiu Enric, a la saviesa de la M.Rosa, a la perla que m’ha suposat trobar-me amb el Mosquit i el Camell,…a tots els que de manera encertada heu col.laborat amb els vostres comentaris que sempre ajuden i m’aporten algun detall de la vida que jo no havia copsat. També molt Bon Nada als anònims lectors...que d’alguna manera animen amb comentaris orals i entrades al blog.
Per a tots : que un nou Nadal ens descobreixi el millor de nosaltres mateixos i de tots els qui ens envolten. I que aquests dies tinguem especialment presents tots aquells que viuen diferents experiències de la fragilitat de l’infant Jesús.

Pilar

4 comentaris:

eloi ha dit...

Bon Nadal dúo-trio-totalacomunitat!!! no hi ha fosca prou gran que pugui apagar la llum, ni que sigui encarnada en un infant.
att

Anònim ha dit...

GRÀCIES PILAR I MOLT BON NADAL TAMBÉ PER A TU!

CREAR I TIRAR ENDAVANT EL BLOC INICIALMENT AMB LA TERESA I, DESPRÉS, AMB LA M.ÀNGELS HA SIGUT UN REGAL I UNA EXPERIÈNCIA BEN POSITIVA GRÀCIES A TOTS ELS QUE L´HEU ANAT SEGUINT.

BON NADAL A TOT@S!

EUGENIA

El mosquit i el camell ha dit...

Doncs moltes gràcies a totes vosaltres. Sempre llegeixo i m'interessa el vostre blog, encara que no hi deixi cap comentari. De fet m'ha servit per conèixer una mica la Teresa, amb la qual havíem coincidit algunes -molt poques- vegades i, sobretot, per entendre una mica més la vostra vida religiosa, que des de fora em semblava un pèl exòtica. No em costa gaire d'entendre la vida contemplativa, però en canvi la vida de comunitat i d'escola em semblava cosa d'altres èpoques. Però quan veig com ho viviu, no tinc més remei que callar i escoltar. En fi, us desitjo un molt bon Nadal.
Mercè

Anònim ha dit...

Bon Nadal!!!!

... i gràcies a totes les que feis possible aquest bloc i aquesta proximitat de la vostra realitat amb la fe que dona sentit a les nostres vides.

M'agrada trobarme amb el teu post avui, que celebrem la sagrada família, perquè vosaltres compartiu d'aquesta manera: com familía acollidora, oberta, creativa, ... i aquests dies m'he sentit molt acompanyada per moltes persones. També per vosaltres. Gràcies.

Molts d'anys per a tots!!!

Catimar.