dilluns, 19 de gener de 2009

SET ANYS

M'han ensenyat que les festes s'han de preparar... així que ja fa dies que em preparo internament per celebrar els set anys de la meva professió perpètua que és demà dia 20 de gener. La vaig fer amb 11 companyes més, una de les quals, durant aquest període de temps, ha mort a Veneçuela d'accident de cotxe. Ahir les convidava per correu electrònic a mirar enrera i compartir alguna cosa bona d'aquests set anys. Jo podria dir moltes coses: l'experiència de treballar en una escola, assumir nous reptes i responsabilitats, la confiança regalada, les noves amistats d'aquesta etapa, haver participat al Capítol General aquest darrer estiu... Sé que algunes companyes meves viuen situacions ben difícils: a Cuba, amb restriccions de tota mena; al Congo, amb la precarietat, la violència, l'horror; al Txad, amb la pobresa més absoluta, la guerra viscuda de ben aprop. Espero que també elles podran afegir-se a aquesta cadena de "bones notícícies", perquè malgrat tot, la vida que portem i que se'ns regala és en sí, el primer motiu d'agraïment.
Luty, Marisol, Joséphine, Passy, M.Jeanne, M.Gisèle, Elvira, Mariola, Clara, Ana, Chela... i Norka, gràcies!
Teresa

5 comentaris:

Eduard López ha dit...

felicitats per aquests 7 anys. I els que queden, els que vindran, i els que són ara mateix. Coratge i ànims.

Anònim ha dit...

Teresa,
Avui 19 de gener ja he llegit que demà fa 7 anys d'aquell dia que no oblidaré jo tampoc mai.
Jo com espectadora. Tu com protagonista. De quelcom molt important per a les dues.A tu t'hi anava la vida. A mi el cor.
Enhorabona, Teresa i sempre endavant!
Montse.

montserratqp ha dit...

Per molts anys, Teresa. Fa temps segueixo el vostre bloc i aprofito la teva celebració per escriure-us.És bo celebrar la Festa i també compartir-la com tu fas, fins i tot amb aquelles persones que només et coneixem via cafezoombloc.
Endavant!

M.àngels ha dit...

Moltes felicitats, Teresa!
Ho celebrarem... a Roma!

Anònim ha dit...

Esperaba algún comentario: gracias.Me uno a la fiesta, es gracia, fidelidad y redes vivas

Marta