dimarts, 3 de febrer de 2009

QUAN NO TOT SURT BÉ...


Quan els alumnes van en una direcció i tu en una altra, és el dia de creure de nou que val la pena seguir educant.
Quan voldries que tot fos més fàcil, és el dia de reafirmar-se en el valor de l'esforç i no només de parlar-ne.
Quan voldries sentir-te més acompanyada, és el dia de redescobrir alguna amistat.
Quan voldries que algú t'escoltés, és el dia d'atansar-te a algú altre i fer-li costat.
Quan no tot surt bé, potser és el dia de renovar l'esperança i viure-la amb tot el seu sentit. "Talita kum. Tingues fe i no tinguis por"
Teresa

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Teresa,
Quan no tot surt bé, com tu dius, és quan tot pot començar a anar bé. Jo parlo a nivell general. Al lllarg de la meva vida, ho he experimentat. No parlo de classes parlo de vida.
Montse

volvoreta ha dit...

Mucho ánimo, un abrazo enorme en la distancia. Me siento muy identificada con tu entrada... Me ayuda a seguir confiando.

El mosquit i el camell ha dit...

Ai, avui no he tingut gaire bon dia. I estic cansada i tinc un munt de coses per fer mentre estic enganxada a internet. Almenys el teu comentari m'anima a continuar...
Moltes gràcies