dimecres, 25 de març de 2009

ELS TESTOS S'ASSEMBLEN A LES OLLES

Per una vegada ficaré a la meva família pel mig. Potser no és ni espirtualitat, ni carisma, ni pastoral, ni té a veure amb d'actualitat... però son les arrels. I quan et preguntes perquè ets com ets, cal anar als origens i descobrir la llavor que en tu ha donat fruit.
La cosa va de lletres: el meu pare era poeta, el meu germà s'hi guanya la vida, la meva mare està escrivint les seves memòries. Potser no és extrany que aquest bloc s'hagi convertit en mi en una necessitat, a més d'un plaer. I és que quan em veig filla d'aquest temps tan visual, trobo a faltar les paraules. Verba volant, scripta manent (la paraula se'n va, l'escrit queda...) deien els clàssics.
Si voleu saber una mica més d'aquestes arrels, aquest vídeo va ser emès el passat 18 de març a "El Club", dins la secció humorística "Psicopatologia digital". Pareu atenció a partir del minut 2. No diré res més. Teresa


7 comentaris:

volvoreta ha dit...

Muchas gracias por tu post de hoy, tan personal, tan entrañable y enhorabuena por esa madre tan linda... Ya lo dicen, de tal palo.
Que no dejemos nunca de escribir y de trasmitir esa pasión, de compartirla con otros, de abrirles una ventana a la vida.
¿Para cuando un poema de tu padre?
Gracias, de nuevo, un abrazo

Aina ha dit...

Molt bé aquest post! i felicitats per la mare que tens tan emprenedora.... :)

Anònim ha dit...

Gracias por compartir esta parte de ti tan, tan bonita. Como dice Volvoreta, estaría bien conocer algo de tu padre y de tu hermano. Y tu libro de Magdalena Sofía ¿para cuándo?

Esto que nos ofreces forma parte de lo que llamo Pascua anticipada, la que se puede vivir cotidianamente.

Catimar.
P.D.- Cuando se publiquen las memorias, lo quiero dedicado. Gracias.

Anònim ha dit...

Teresa,
Crec que necessitaves la meva opinió per endegar tota aquesta informació. Però ja està fet!. Jo no passo de voler usar l'ordinador per a escriure. Els altres tres sou els que compteu literàriament. Petò gràcies per la teva opinió.
Montse

Anònim ha dit...

Teresa, Me ha encantado ver a la teva mare, tan guapa y 'didáctica'
Muchas gracias por comunicarlo, lástima que otras personas de su edad no se animen con su ejemplo
Marta

Anònim ha dit...

Hola Teresa,
Es encantador este vídeo. Muchos recuerdos a tu madre.
Nos podrias decir algun libro de tu hemano?

Un abrazo ya a tu madre dos.

Roser

Teresa i M.Àngels ha dit...

Gràcies a totes.
Catimar, el meu llibret sobre Santa Magdalen Sofia sortirà el maig, segons em van dir els que me'l van encarregar. I sobre les memòries de la meva mare... això ho hauràs de negociar amb ella.
Roser,el meu germà té diverses publicacions infantils a l'Abadia de Montserrat i altres editorials. També "Instruccions per a l'ocupació a Catalunya", "Ubert tot l'any", i d'altres.
Volvoreta... no sé què dir-te sobre lo del poema del meu pare. M'ho rumiaré. Teresa