dijous, 14 de maig de 2009

VISCA L'ESPORT

Són quasi quarts de dues de la matinada... així que avui dormiré una mica més de quatre hores, però la raó s'ho val. Acabo d'arribar de Mestalla. Ha estat un espectacle, un festival, una nit gran. El meu equip ha guanyat i això m'omple de felicitat. L'ambient d'alegria ha estat indescriptible: cants, senyeres, crits d'ànim... fins i tot quan les coses han començat maldades. Després, el partit ha estat només nostre, i ben cert que ho hem gaudit.
El Barça ja té el primer títol a la butxaca, però juntament amb l'èxit esportiu ens hem de felicitar per l'espectacle entre les aficions. M'ha emocionat. Acabat el partit, a la banda de l'afició culé cridàvem el nom de l'Athleti, els jugadors blaugranes han anat a abraçar els bascos, Puyol ha donat la volta al camp amb una ikurriña... Es pot demanar més? Tot un exemple del que l'esport hauria de ser sempre.
I demà... passar el dia com es pugui, tot esperant que el cansament no em faci no dir cap disbarat.
Teresa

4 comentaris:

El mosquit i el camell ha dit...

Felicitats, Teresa. Jo dormia mentre feien el partit, però em sembla que he anat somniant tots els gols. Mig adormida i tot m'he adonat de la golejada. Gairebé em sento una mica (només una mica) culé!!
Mercè

Anònim ha dit...

Visca el Barça!!!

Anònim ha dit...

Ai! aquestes monges, culés

Anònim ha dit...

Teresa,
Constato que tens una "rauxa"especial.
Però sent de casa nostre, qualsevol entusiasme és vàlid i lloable.
M'ho has encomanat: Visca el Barça!
Montse