dissabte, 11 de juliol de 2009

FENT LA MALETA

Avui toca fer la maleta. No torno a València fins el 30 d'agost i no m'agradaria deixar-me res important. En ocasions com aquestes, necessito temps per poder pensar poc a poc. Fa un any la maleta era d'hivern per anar a Perú. Per sort, avui només he de pensar en roba lleugera i de màniga curta, la qual cosa em facilita molt la tasca.
Aquest estiu començo amb una activitat per a joves: un camp de treball a Barcelona, on els nois i noies, provinents de Saragossa, Pamplona i Barcelona, passaran el dia fent de monitors al Casal Escó de Barcelona. També vull ficar aquesta activitat entre les samarretes, les abarques... No els conec de res, però recordo que a la seva edat, les meves ganes de noves experiències eren infinites i estic agraïda a qui me les va oferir.
L'equip que ho estem preparant estem il·lusionats: cada vespre i el cap de setmana tindrem una estona per reflexionar el que estan vivint i ho farem des de la pedagogia dels Exercicis. Qui sóc jo, el mal, l'opció per Jesús, la vida que sorgeix de la mort... Un camí de vida.
Fa uns dies l'evangeli deia: "No heu pagat res per rebre aquest poder, doneu-ho també sense pagar". Vaja, que no em vull deixar ni la il·lusió ni la gratuïtat de regalar el que jo vaig rebre ja fa molts anys!!
Teresa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

BON ESTIU, TERESA!!! (i no t'oblidis de nosaltres, al altre costat del ciberespai)

Catimar.

Anònim ha dit...

Teresa: que et/us vagi molt bé el camp.
Com que ja m'ha passat l'edat de participar.hi estic amb vosaltres encara que des dela "reraguardia"
Fins aviat
Immaculada