dilluns, 14 de setembre de 2009

XARXES SOCIALS, SEGONA OPORTUNITAT

La primavera passada, per això de saber per on van els nous corrents, em vaig donar d'alta al Facebook i al Tuenti. Les xarxes socials triomfen arreu i m'agrada saber per on va el món. Després d'una primera fase de retrobar algunes antigues amistats, se'm feia un món buit, superficial... i les vaig abandonar. Començant el nou curs he decidir donar una segona oportunitat a les xarxes socials o que elles me la donin a mi, que mai se sap quin és l'ordre correcte. He començat a buscar antics alumnes, alumnes actuals... he afegit un bon grapat d'amics i em diposo a oferir una altra mena de continguts, més en la línia de l'actualitat social i pastoral. Un mini bloc adaptat a una altra realitat, edat, interessos... però que no per joves perden l'interès pel que passa fora del seu món. Fer-ho amb gràcia és el meu repte. Ampliar el cercle actual serà qüestió de temps i encert. Jo m'ho agafo amb ganes, que ja és molt a dos dies de tornar a la normalitat...
Teresa