dissabte, 17 d’octubre de 2009

EM DESCALÇO...

Em descalço, i no em sap cap greu fer-ho, davant els nois de la convivència d'avui. Tretze joves de 16 anys, fidels a la seva edat, a la seva condició, als seus dubtes... però contundents en la seva opció de fe. Jesús els invita a una vida diferent, agraeixen els espais per trobar-se, reflexionar i escoltar-se els uns als altres. De fet, si fos per ells.... cada mes fariem una sortida com la d'avui.
Crec que no me'ls mereixo, que m'ho posen massa fàcil, que jo, la monitora, sóc la principal beneficiària del grup.
Davant d'ells em decalço, trepitjo la terra sagrada del qui es fa preguntes de fons, de qui expressa les pors, de qui és capaç de confiar en algú més enllà d'ell mateix.
Que la vida us conservi la bondat dels vostres cors. Sou els nous brots d'un món millor.
Teresa