dimecres, 13 de gener de 2010

PLOU SOBRE MULLAT

Perquè Haití, on ahir van patir un terratrèmol de 7, 3 graus a l'escla de Richter és el país situat al lloc 147è a la llista del PNUD. Perquè Haití, on ahir la gent va haver de domir al carrer per manca de casa i por a les rèpliques, el 95% és població d'ascendència africana, és a dir, descendents d'esclaus. Perquè Haití, on ahir van morir milers de persones (és d'hora per establir cap xifra definitiva), té una esperança de vida de 57 anys. Perquè Haití, on ahir van quedar afectats més de 3 milions de persones segons dades de la Creu Roja, només té un 52,9% de la seva població alfabetitzada. I tot plegat, perquè quasi bé res passa per casualitat .
Teresa
(P.D.: em diuen que les rscj d'Haití es troben bé; em consola però no ho és tot. Com que no tinc més rostres de referència en aquest país, em pregunto amb tristesa què haurà passat amb els nens de la foto que il·lustrava el post del darrer 7 de gener)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Teresa,
M'he enterat del terratremol d'Haití pel telediari del migdia, mentre menjava. He parat en sec.
L'Isa Messa hi va estar un mes i diu que és el més pobre de tot el que ha conegut. Divendres ve a dinar i ho comentarem.
Només es pot viure en el silenci.
Montse.

Anònim ha dit...

Aqueste notícies donen molt que pensar...