dimecres, 14 d’abril de 2010

LA SEMANA SANTA, LA FERIA Y LA CALOR

Recordo que, compartint comissió de treball amb una rscj que vivia a Sevilla, recollia amb aquesta frase que encapçala el post que a partir de setmana santa el curs es converteix en una mena de recta final que ja no es pot aturar. Aquesta sensació tinc jo ara que hem reprès l'escola i que ens queden deu setmanes de curs. Encara que som a l'abril, i per aquí portem dos dies ben grisos, així que aparegui la caloreta i que la roba es torni lleugera, no ens n'adonarem i ja estarà tot dat i beneït.
Un altre fet que m'ha portat a pensar en l'estiu és que ja vaig tenir la pimera reunió del Camp de Treball que farem en col·laboració amb el Casal Loiola. Com l'any passat, una quinzena sencera en que els nois i noies treballaran amb els nanos del Casal Escó del Raval, i on tindrem la tasca d'acompanyar cada vespre aquest procés de conèixer una nova realitat alhora que ho integren en la seva pròpia vida.
Jo que sóc previsora de mena, miro l'agenda de l'estiu i em pregunto qui m'ha enredat de nou en una activitat com aquesta. Jo, que a més de previsora, m'agradaria ser generosa i entusiasta en el que faig, sé que facilitar una experiència com aquesta a un grup de joves és una tasca urgent i que no s'hi val a inventar excuses irreals. Fa anys altres ho van fer amb mi i ara és el meu torn.

Teresa