dimecres, 21 d’abril de 2010

REVISTA "CATEQUISTAS"

Fa us dies m'arribava una proposta de la revista "Catequistas" que editen des de fa 25 anys el salesians. El que se'm demanava era un article per cada un dels números del curs que ve, vuit en total. Ho vaig dubtar una mica, però no gaire. El que se'm demanava era compartir algunes vivències pastorals a partir de la pròpia experiència, i això no em costa gaire, la veritat. Crec que pot ser interessant per arribar més enllà d'aquest bloc, entrar en el món dels catequistes que, com jo, amb il·lusió i tenacitat fem el que podem en el món de l'evangelització. M'agradarà tenir un cert feedback amb els lectors (tant de bo!) i anar aprenent de les meves reflexions i de l'intercanvi que en pugui sorgir. El tema general, que aniré concretant per entregues, és el dels aprenentatges associats a la meva feina entre els adolescents, perquè certament crec que cada dia aprenc moltes coses d'ells, i que duri. Saber-se aprenent, saber-se en camí ens fa sentir que la vida encara té alguna cosa a dir-nos.
Teresa

1 comentari:

Anònim ha dit...

OLÉ!! SABIA DECISIÓN. TE SEGUIREMOS.

UN ABRAZO.
CATIMAR.