dimecres, 5 de maig de 2010

ESTIL GUARDIOLA

Estic esperant el moment en que algú es decideixi a fer una tesi doctoral sobre el que s'anomena l'"estil Guardiola". De llibres ja n'hi ha algun i de comentaris, articles... a milers. Però és que cada roda de premsa és una lliçó sobre relacions humanes, de com hauriem d'anar per la vida traient el millor dels que ens envolten i a partir d'aquesta confiança, recollir-ne també els millors fruits. I és que el que ahir li vaig sentir, en relació als seus jugadors, em va emocionar: "Si perdem aquesta Llliga, encara els estimaré més". El fracàs més gros, després de l'èpica de la temporada passada, que seria quedar-nos amb un pam de nas i no guanyar cap títol, mereix el més gran dels elogis per part d'aquesta barreja de pare, mestre, savi i educador anomenat Pep Guardiola. La raó? Ells han fet tot el que han pogut, s'han esforçat fins el límit de les seves forces, és a dir, cap recriminació a fer. Tant de bo l'"estil Guardiola" fes escola a l'esport, a casa, als col·legis... tot i que no fossin del Barça.
Teresa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Teresa,
Jo, com tu m'he sentit emocionada per les paraules d'en Guardiola.No fer càp càrrec als jugadors tant si guanyen com si no, perquè hi posen tota la voluntat... No havia sentit dir mai que "els estimava"..
I la seva humilitat...
Actuació cristiana cent per cent (tant si ho és com si no)
Montse.

Teresa i M.Àngels ha dit...

Montse, veig que fins i tot segueixes les rodes de premsa de Can Barça. A mi també m'impressiona una persona així.El recordo plorant com una criatura amb el sisè titol de l'any 2009. Humà 100%.
Teresa