dimarts, 15 de juny de 2010

TUENTI

M'imagino la cara de sorpresa de més d'un amb el titol d'avui. Tuenti? Què deu ser això? El Tuenti és una xarxa social més, és a dir, un espai virtual on la gent es troba, xerra, comparteix fotos, vídeos... i una bona part del seu temps. Suposo que molts hi esteu avesats, i d'altres mig informats. Potser aquesta ens sona menys: Tuenti triomfa fora de Catalunya i de manera molt especial entre els adolescents. Així que allà on són els meus alumnes... alguna cosa m'hi crida. Algú t'hi ha d'invitar, i quan ho vaig dir a classe, aquella matexa tarda ja m'hi registrava. D'aquell dia fa un any i mig i hi tinc quasi 100 alumnes com a amics.
En aquest temps he tingut anècodotes de tota mena: alumnes que em pregunten les notes (evidentment, no és el canal escaient), que m'expliquen coses seves, que imagino avorrits a casa.. Avui m'hi passaré la tarda connectada: demà tenen examen els de 4rt i alguns ja m'han fet preguntes, fins i tot m'han demanat pistes sobre l'examen de demà!
I si no em vingués la son... a les nits te'ls trobes a tots. És la seva hora, és el seu espai, és la seva manera de viure avui l'oci i la comunicació. Potser algun dia, aquestes hores s'arribaran a considerar lectives-no presencials. Temps al temps.
Teresa

1 comentari:

Maria Escalas Bernat ha dit...

Jo estic al facebook, però no accepto alumnes: sempre els dic que no som amics, que som una altra cosa.
El que si tots tenen el meu correu electrònic i m'envien preguntes.