dissabte, 10 de juliol de 2010

SIMBOLS

Ahir tocava remenar els armaris de casa la meva mare i recuperar la senyera. La que fa anys penjavem amb orgull al balcó de manera ritual i que expressava molt més que les paraules. Era l'autèntica protagonista dels dies assenyalats.
Ahir la vaig trobar després de buscar una mica, i un cop desembolicada, descobria que els color no lluïen perquè el sol de tantes celebracions i reivindicacions se n'havien menjat la força. No serà tan viva com moltes altres que veig pels balcons de l'Eixample, però amaga el mèrit de la fidelitat a unes idees, a uns principis. Tindrà el mèrit de més de 30 anys de constància, de perseverància, de compromís.
Em fa il·lusió veure tantes senyeres als balcons. Aquest és el meu símbol, només aquesta és la meva bandera.
Teresa