dimecres, 11 d’agost de 2010

EL MILLOR DIA DE LA MEVA VIIDA

Avui us comparteixo un text que he trobat per aquest calaix de sastre que és internet. És un text per a avui, però també per demà. És una pregària que cada dia podriem fer nostra. Tant de bo el que transmet brolli en nosaltres de manera natural i espontània tots els dies de la nostra vida.

El millor dia de la meva vida...
Avui, quan m'he aixecat,sobtadament m'he adonat que aquest és el millor dia de la meva vida.
Avui, celebraré l'increïble vida que he tingut plena de benediccions i tot i les adversitats que m'han servit per fer-me més fort.
Viuré aquest dia amb el front bé enlaire i un cor feliç.
Em sorprendré dels "simples"regals que Déu m'ha donat:un matí tranquil, el sol, els núvols, els arbres, les flors, els ocells.
Avui cap d'aquestes minúscules creacions escaparan de la meva vista.
Avui compartiré la meva emoció per la vida amb una altra gent.Faré somriure algú.Realitzaré un inesperat acte de bondat amb algú, encara que no el conegui.
Avui donaré suport a algú que se sent deprimit. Diré als petits com són d'importants i diré a algú que estic a la vora d'ell.
Avui és el dia que deixaré de preocupar-me pel que no tinc i començaréa ser agraït amb Déu per totes les coses meravelloses que m'ha donat.
Tindré present que la preocupació és només una pèrdua de temps perquè la meva fe en Déu i el seu Pla diví m'assegura que en un futur tot anirà bé.
I avui abans d'anar a dormiro observaré la nit i elevaré els meus ulls al cel per admirar la bellesa de les estrelles, la lluna i elevaré una oració a Déu per aquests magnífics tresors.
Quan el dia finalitzi i posi el meu cap al coixí, agrairé al Totpoderós pel millor dia de la meva vida i dormiré com un nen feliç, emocionat per l'esperança de saber que avui ha estat el millor dia de la meva vida!

Amén

Teresa

3 comentaris:

Joan Josep ha dit...

Preciosa pregaria que deberíamos rezar al empezar cada día. La traduciré y la pondré uno de estos días, no sé cuando, porque la semana próxima la paso de Retiro en Montserrat, en mi blog. Un abrazo fraternal de un hermano de La Salle: Joan Josep

eloi ha dit...

Molt bó Teresa! gràcies per compartir-ho. Molt records i una abraçada

Teresa i M.Àngels ha dit...

Me n'alegro que us hagi agradat. Tanta necessitat de noves sensacions i les més boniques les tenim a tocar de la mà.
Eloi, me n'alegro tot el vagi tan bé.
Teresa