dissabte, 23 d’octubre de 2010

LA RED SOCIAL

Ahir vaig anar al cinema. tenia ganes de veure "La red social" i alhora sabia que no hi podia anar amb qualsevol. De fet, una persona a la que vaig convidar em va preguntar: "Què és el facebook?" Definitivament, no hi podia anar amb qualsevol...
"La red social" descriu els origens convulsos d'aquesta xarxa social que, si fos pel nombre de persones registrades, seria el tercer país del món, només darrera de la Xina i l'Índia. Cinc-cents milions de persones no és qualsevol cosa, i vol dir que algú va captar una necessitat social i li va donar forma. Tant bé li va anar el negoci, que ara és el multimilionari més jove del planeta i els diners, i potser els maldecaps, li surten per les orelles.
La pel·lícula em va resultar molt interessant, amb un ritme frenètic que a vegades costava de seguir. El guió, del mateix de "El ala oeste de la Casa Blanca", em va semblar molt ben trabat. L'actor que fa el paper protagonista, molt aconseguit. I la trama... trepidant, perquè trepidant és el ritme d'avui, els avenços, la tecnologia i els interessos que s'hi juguen. D'una idea per passar l'estona a un dels negocis més fructífers del moment. I, tot plegat, nascut d'un noi que sense dubte treuria un "necessita millorar" en un examen d' habilitats socials.

Teresa