dilluns, 13 de juny de 2011

TANCANT CERCLES

Estic en fase de tancar etapa, d'organitzar el final del meu temps a València. Hi vaig arribar fa nou anys i me'n vaig amb el cabàs ben ple d'una collita que ha estat abundosa. M'emporto l'escola de Godella al cor amb l'esperança de continuar desenvolupant la meva tasca educadora amb una il·lusió similar. Aquesta vegada és la mestra que s'autoevalua i els resultats ho diuen tot: progresso en estimació a cada alumne, en creativitat, en aprendre de les errades. He de seguir millorant en la dedicació als més conflictius i menys motivats. El resultat global és un munt d'experiències que m'han fet la que sóc ara mateix i sense les quals no sóc incapaç d'imaginar-me.

Mai sabem el que ens hauriem perdut si.... Sabem el que som i com hi hem arribat. Jo, en aquest moment de la meva vida, em sento regalada.

Teresa

6 comentaris:

Patrícia ha dit...

Teresa, que Déu t'acompanyi en aquesta nova etapa, que sigui un cercle ben ample amb cabuda per a molts i que puguis ser benedicció! Patrícia.

Anònim ha dit...

Crec que ho has fet molt bé durant nou anys, quw ja és diu aviat!
Estic contrnta del que has fet i del que espero faras.
Montse

Anònim ha dit...

Gràcies pels vostres desitjos. Jo me'n vaig de València... però el bloc continua. Aquí ens seguirem trobant sempre que vulgueu. Teresa

Anònim ha dit...

Seguiré llegint-te perquè m'encanten els teus comentaris, les teues crítiques i la teua manera de veure la vida.
Gràcies pel que ens ensenyes en cada paraula. Conéixer-te ha sigut un plaer.
A València et trobarem a faltar.
Auxi

atreyu ha dit...

Mai he escrit res al teu BLOG.
Mentiria, si et diguera, que tampoc l'he llegit, ho he fet.
Tot m'ha agradat.
A banda d'això, et desitge el millor en el teu nou treball que mamprendràs.

Anònim ha dit...

Com s'acostuma a dir, endavant les atxes que el Cristo va a les fosques.

Enric