dimecres, 27 de juliol de 2011

ESTRÈS A L'ESTIU?

Reconec que tinc mala consciència, i en els propers minuts me'n vull alliberar. Fa quasi un mes que no obro aquest bloc. Això no vol dir que, tot sovint, no me'n recordi, però sempre en moments poc realistes: al tren, sense ordinador, fora de casa... Això són les vacances: fer coses diferents a les habituals. I el bloc no se n'escapa, vull dir, que com que és habitual... no forma part ara mateix d'aquest temps de la meva vida.
M'hagués agradat escriure de l'aniversari de Nelson Mandela, de la tristesa de la fam a Somàlia, de la preparació de la JMJ, del meu retorn a Barcelona... Les notícies del món sempre m'interessen i la reflexió sobre la meva pròpia vida també. Però les vacances guanyen, i els viatges, i les cases sense internet, i el descans, i el plaer de cuinar, i una bona pel·lícula... Un temps diferent per a viure'm de manera diferent també.
En aquest temps poc habitual, i sempre curt, la vida em diu que necessito descansar una mica del bloc... I tornar amb forces i il·lusions renovades. Com tots, com en totes les tasques que duem entre mans.
Bon estiu. Aprofiteu el temps de les vacances... o malbarateu-lo. Però torneu renovats !!
Teresa

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Et trobarem a faltar. Però és veritat tot el que dius, que és necesari descansar de les coses habituals...

Gràcies pel teu esforç en mantindre aquest bloc. Et desitge un bon estiu i esper la tornada amb tota la teva il·lusió renovada.

Cati M.

atreyu ha dit...

En tot cas, seria altra classe d'estrès...
Bones vacances!!!
Julia.

Montserrat Ribas i Piera ha dit...

Teresa,
També has viscut coses noves i interressants a l'estiu, oi? Així ho espero
Montse