dissabte, 2 de juliol de 2011

LLEUGERA D'EQUIPATGE?

Definitivament, no. M'agradaria poder dir que he fet els paquets en un tres i no res, que no he necessitat recaptar caixes de cartró per l'escola i el barri, que en vaig tenir prou amb una tarda per fer la tria pertinent (ho llenço?, ho dono?, m'ho emporto?). Això de fer un trasllat (i només es tracta duna habitació petita!) és tota una aventura on et retrobes amb papers i objectes que ni sospitaves que encara tenies. Un criteri de tria: Teresa, si això no ho has necessitat en nou anys... és que definitiament no ho necessites !
Fa uns dies vaig escriure a la pissarra de la cuina : lleugeres d'equipatge. Ahir a la nit, després de tancar caixes, hi vaig afegir un interrogant. Com m'agradaria tenir menys coses!! Seria senyal que no necessito acumular, que tinc menys necessitats per viure, que sóc més lliure.

Tant se val. Així sóc. Això tinc. La meva vida és molt més que quinze paquets mal comptats.

Teresa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Et podrem continuar seguint al teu nou destí?

Anònim ha dit...

No passa res, un dia es un paperet, un altre una tovalloleta de un café.
La nostra vida no son unes caixes, les caixes plenes són records, són la vida...
Julia