divendres, 23 de març de 2012

PETITES BONES NOTÍCIES

No estem en temps d'excesos, si més no, de bones notícies. Obrim el diari i la crisi, la maleïda crisi, es fa present a la majoria de les págines. Reformes laborals, vagues, manifestacions... Tothom en contra de tothom, i molta gent passant-ho molt malament. Definitivament, no són bons temps.
Potser perquè sabem que d'aquesta ens en sortirem, la història és cíclica!, hauriem de fer un esforç per anar descobrint allò de bo que ja ens ofereix la vida. Amb aquesta intenció m'hi he posat i crec que ho he aconseguit. Us en faig cinc cèntims:
Fa uns dies vaig saber que una antiga alumna meva se'n va uns dies a Etiòpia a col·laborar com a odontòloga amb una ONG... una experiència breu però significativa, de ben segur.
Ahir un home va tornar a casa seva després de 20 mesos tancat en una presó per error... Aquesta persona ahir era l'home més feliç del món.
Visc a Barcelona, una ciutat preciosa, que ens ofereix múltiples possibilitats si som inquiets de mena. Tinc pendent l'exposició de Goya a Caixafòrum, i de franc!
Tinc una feina, bons amics, ganes de disfrutar del bon temps, moltes raons per viure.
Mai no ens faltaran les petites bones notícies.
Teresa