divendres, 17 d’agost de 2012

AIXÒ S'ACABA

Ara que està tant de moda parlar de sensacions (abans i després d'un partit, per exemple, les sensacions semblen més importants que les estadístiques, les tàctiques i la preparacíó física específica) us parlaré de les meves.
Desde fa un parell de dies m'habiten unes sensacions dramàtiques com la vida mateixa, reals com que demà tornarà a sortir el sol. Les sensacions que tinc tant de bon matí com quan el sol es pon són que.... les vacances s'acaben !
I com que no m'agrada moure'm només a nivell d'epidermis, n'he reflexionat les causes. Potser resulta que no són sensacions, sinó que podriem establir una teoria demostrable al 99%, i no ens equivocariem.
Les proves serien:
a.- Quan et lleves i tot seguit et vénen al cap noms l'alumnes, espais d'aules, anècdotes de l'escola...
b.- Quan enllesteixes tots els paquets pel canvi de comunitat, i així ja poder situar-te de cara al curs "que ve".
c.- Quan et prepares per fer una nova maleta, però aquesta vegada inclou una carpeta plena de llistes, organigrames i horaris prefixats.
d.- Quan, en el cas del Sagrat Cor, el proper destí es diu Santa María de Huerta (Sòria) i saps que la gentada que trobaràs en aquest remot poblet castellà serà, com alguna altra vegada, digna d'una invasió militar.
Tot plegat assalta la ment amb una dosi de mandra considerable.... però proporcional a la il·lusió de la novetat, de la feina agraïda.
Crec que no m'equivoco quan afirmo que l'estiu s'acaba... Això sí que és llei de vida !!

Teresa Gomà