dimarts, 19 de febrer de 2013

MALES SENSACIONS

S'ha posat de moda parlar de sensacions. Potser perquè m'hi fixo, en el món del futbol és una constant. Que si abans, que si durant, que si després del partit... les sensacions són les que assenyalen el camí  de l'èxit. Si es confirmen amb un resultat rotund, perfecte. Si no, mala sort. I com que tot va tan depressa, a pensar en el proper partit.
La paraula sensacions em parla de liquiditat en el sentit que se'n parla ara. Tot és modificable, res té forma definida ni menys definitiva. Tot és mentre dura. I res dura gaire temps.
Potser per això necessito que em parlin de conviccions. D'idees fermes, estables, treballades, contrastades per la vida. En els bons i en els mals moments. Conviccions que m'acompanyen al llarg de la vida, tot i que no siguin immutables. Allò que em defineix de cara als altres i que em fa ser com sóc.
Unes idees que depenen d'on bufa el vent, em produeixen males sensacions.
Teresa Gomà