dilluns, 5 de juny de 2017

FIDELITAT LITERÀRIA

Quines ganes de llegir la darrera novel·la d'Isabel Allende, "Más allá del invierno". Cada vegada que veig anunciat un nou llibre seu, ja començo a disfrutar-lo abans de tenir-lo entre les mans. 
Jo, que llegeixo poc i la meva vida itinerant m'impedeix tenir gaire llibres, guardava fins fa un any mitja dotzena de volums d'Isabel Allende. Finalment, amb el meu darrer trasllat, les vaig cedir a la biblioteca de l'escola, i només me'n vaig quedar una, imprescindible per a mi, "La suma de los días".  
Ara espero amb il·lusió que arribi el meu aniversari i
poder tenir entre les mans aquesta novel·la, que espero tingui molt de la seva pròpia vida i experiència, perquè quan I Allende parla d'ella mateixa, la seva obra és sublim. 
                                                                                                                                      Teresa Gomà, rscj